سینما یک(دانلود-عکس-اخبار)
سینما یک(دانلود-عکس-اخبار)
cinema1.fay.ir
نگارش در تاريخ یک شنبه 26 / 1 / 1390برچسب:, توسط علي فراهاني و مسعود راهزاني |
اخراجی های ۴» در راه است!
«اخراجی های ۴» در راه است!
«مسعود ده نمكی» با بیان این كه «اخراجی ها۳» به سینماهای تعطیل شهرستان ها هم رونق داد، گفت: فیلم من به زبان مردم صحبت می كند پس مورد استقبال قرار می گیرد و اگر نسخه بعدی «اخراجی ها۳» ساخته شود، حرف متعالی تری خواهد زد.

عصر دیروز نشست فیلم سینمایی «اخراجی ها۳» با حضور «مسعود ده نمكی» (كارگردان)، «فرشاد گل سفیدی» (مدیر فیلم برداری)، «محمدرضا شریفی نیا» (بازیگر)، «امیر قادری» (منتقد) و جمعی از اهالی رسانه در فرهنگسرای رسانه برگزار شد.

* ده نمكی: «درباره الی...» و «پوپك مش ماشاالله» هم در شهرستان های سالن های زیادی داشتند اما...

بنابراین گزارش، در ابتدای این نشست یكی از حضار از «مسعود ده نمكی» در مورد ناعادلانه تقسیم شدن فیلم ها در شهرستان ها سوال كرد كه وی در پاسخ، اظهار داشت: این بخش خیلی به حوزه كاری من ربطی ندارد و پخش كننده مختار است كه با سینماها قرار ببندد اما برای بعضی دوستان زمین كج است چراكه در همه ادوار اكران چند فیلم پرمخاطب می شود و باید عادلانه سینماها تقسیم شوند.

این كارگردان در ادامه افزود: «اخراجی ها۳» به سینماهای تعطیل شهرستان ها هم رونق داد و این خدمت بزرگی بود كه این فیلم انجام داد و حالا فیلم ما در تهران ۲۷ سالن در اختیار دارد كه بدترین و كوچكترین سالن ها را به اكران این فیلم اختصاص دادند.

ده نمكی در ادامه افزود: «درباره الی...» و «پوپك مش ماشاالله» هم ۳۰ سالن در اختیار داشتند و كسی اعتراض نكرد اما حالا با اعداد و ارقام می شود این مقایسه ها را كرد. این در صورتی است كه فیلم ما پول های معوقه و پرداخت نشده سینمادارها را هم در اكران جبران كرده است و یك گردش مالی خوبی در سینما رخ داده است و بعضی حرف ها واقعاً بی انصافی است و این در صورتی است كه من به پخش كننده فیلم خود هم اطمینان دارم و اعتقاد دارم كه بین دو فیلم برتر اكران تقسیم عادلانه ای صورت نگرفته است.

* ده نمكی: من سری دوز نیستم و در پلان به پلان فیلم خودم حرف برای گفتن دارم

به گزارش فارس، در ادامه این نشست یكیاز حضار از «مسعود ده نمكی» در مورد پراكندگی فیلم سوال كرد كه وی در پاسخ، بیان داشت: من این مسئله را قبول ندارم و فیلم من در برآیند مسائل فنی نمره قبولی می گیرد، خب خالی از ضعف هم نیست چرا كه ما یك سوژه ملتهب اجتماعی را دستمایه كار خود قرار دادیم و تصویر شرایط ملتهب جامعه را نشانه گرفتیم.

این كارگردان در ادامه افزود: نوع ساختار و فیلمبرداری كمك كرد تا این القاء بهتر صورت گیرد و من اعتقاد دارم در ساخت یك فیلم نباید كم فروشی كرد. من سری دوز نیستم و در مورد پلان به پلان فیلم خودم حرف برای گفتن دارم و همه سه موضوعی كه موازی در فیلم مطرح می شود در آخر به یك سرانجامی می رسد.

* گل سفیدی: در «اخراجی ها۳» از دوربین روی دست استفاده شد تا حس صحنه به مخاطب انتقال داده شود

به گزارش فارس، در ادامه «امیر قادری» از «فرشاد گل سفیدی» در مورد نوع فیلمبرداری سوال كرد كه وی در پاسخ، اظهار داشت: در «كدام اسقلال، كدام پرسپولیس» با «مسعود ده نمكی» همكار بودم و این كار نیز به صورت دوربین روی دست كار شد تا حس صحنه به مخاطب انتقال داده شود.

* ده نمكی: منتظر مرگ من در سینما هستند

در ادامه یكی از حضار از «مسعود ده نمكی» در مورد كپی فیلم سوال شد كه وی در پاسخ، خاطرنشان كرد: كپی كردن كار فیلم كاری سختی بود، چرا كه ۴۰ مگ بایت دانلود كردن، دشوار است و جالب است كه كسی اعتراض هم نمی كند! اما اگر جلوی كپی دو نسخه قبلی را هم می گرفتند، «اخراجی ها۲» ۱۶ میلیارد تومان می فروخت.

وی گفت: كپی فیلم هم با موبایل نبوده و عجله ای كار كردند چون منتظر مرگ من در سینما هستند.

این كارگردان در ادامه افزود: «اخراجی ها۳» در بعد صنعت و رسانه موفق عمل كرد اما در فرم می توانست بهتر هم باشد و در عالم سینما همه چیز می تواند تغییر كند.

وی اظهار داشت: در این فیلم مصادیق ذیل مفاهیم است چرا كه «اخراجی ها۳» را هشدار دهنده ساختم.

* ده نمكی: در سالجاری با ۳۰ رصد ریزش مخاطب همراه بودیم

ده نمكی ادامه داد: در سالجاری با ۳۰ رصد ریزش مخاطب همراه بودیم و این برای سینمای ایران خیلی بد است و امیدوارم این موضوع هر چه سریعتر توسط مسئولان پیگیری شود.

* شریفی نیا: سینما را دانشكده عمومی فرض نكنیم

به گزارش فارس، در ادامه «محمد رضا شریفی نیا» نیز گفت: اگر در سال ۱۰۰ تا فیلم تولید شود حدود ۸۰ تای آن به من پیشنهاد می شود اما من در ۳ فیلم بیشتر بازی نكردم و اعتقاد دارم دانشكده عمومی فرض نكنیم، سینما برای قشر فرهیخته نیست بلكه برای عموم مردم است و اگر همه فیلم نبینند به فارسی وان گرایش پیدا می كنند.

این بازیگر در ادامه افزود: دو فیلم خوب را با هم مقایسه نكنیم و جلوی یكدیگر قرار ندهیم چرا كه این فیلم باعث رونق سینما شده اند و در ضمن «اخراجی ها» سه قصه مرتبط است اما بعضی آن را جدا فرض می كنند.

* ده نمكی: «اخراجی ها ۴» حرف متعالی تری در بردارد

در ادامه «مسعود ده نمكی» گفت: و من از تیم جوانی استفاده كردم تا پتانسیل این را داشته باشند كه فیلم را ۴۵ روزه جمع كنیم واستفاده اطز طنز همدر فیلم سلیقه ای است.

به گزارش فارس، در پایان این نشست «مسعود ده نمكی»، گفت: «اخراجی ها ۳» به زبان مردم صحبت می كند و حرف دل مردم را می زند پس مورد استقبال قرار می گیرد و من تریبون هیچ جناحی نیستم و اگرنسخه بعدی ساخته شود حرف متعالی تری در بر دارد.

در پایان لوح تقدیری به مدعوین اهدا شد.


( تبادل لینک : برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سینما یک و آدرس cinema1.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما در سایت ما لینک خواهید شد)

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وب و مطالب آن متعلق به سینمایک مي باشد.