سینما یک(دانلود-عکس-اخبار)
سینما یک(دانلود-عکس-اخبار)
cinema1.fay.ir
نگارش در تاريخ چهار شنبه 22 / 1 / 1390برچسب:, توسط علي فراهاني و مسعود راهزاني |
«جدایی نادر از سیمین» به رتبه 143بهترین فیلم‌های تاریخ سینما در فهرست 250 فیلم سایت معتبرIMDB رسید
 فیلم سینمایی «جدایی نادر از سیمین» در نخستین روزهای اکران در ایران و پس از موفقیت در جشنواره برلین و فجر، به جمع 250 فیلم برگزیده سایت معتبر و مرجع IMDB وارد شد. فیلم اصغر فرهادی که تا امروز از کاربران این سایت نمره فوق‌العاده ای گرفته، به رتبه 143 جمع 250 فیلم برتر تاریخ سینما در رنکینگ معتبر و قابل استناد این سایت سینمایی رسید. این جایگاه با رای کاربران قابل ارتقا و تغییر است. با توجه به تعداد رای دهندگان اندک، این رتبه در نهایت تغییر زیادی خواهد داشت، اما همین هم موفقیت جالب و خبرسازی موفقی برای فیلم و تبلیغ جالبی برای سینمای نوین ایران در فضای مجازی و در ذهن علاقمندان سینماست.

نکته جالب توجه این است که در رتبه بندی آثار مهم ژانرهای سینمایی، با این آرای اخیر، در فهرست برترین های ژانر درام، "جدایی نادر از سیمین" موقتاً رتبه اول فهرست تاریخ سینمای جهان را از آن خود کرده است.

کاربران سایت "سینمای ما" می‌توانند با رای‌دادن به این فیلم در سایت آی ام دی بی به پیشرفت این فیلم در فهرست بهترین‌های سینمای جهان کمک کنند و تبلیغ جدی و چشمگیری برای این فیلم و سینمای امروز ایران با کمک و مشارکت سینمادوستان ایرانی رقم بزنند.

برای رای دادن به فیلم «جدایی نادر از سیمین» به نشانی اینترنتی زیر مراجعه کنید:
WWW.IMDB.COM

«جدایی نادر از سیمین» در این سایت با نام انگلیسی A Separation موجود است. به صفحه اصلی فیلم بروید و در بخش رای کاربران و بخش Top 250 این سایت به فیلم محبوب خودتان رای بدهید.

سایت "سینمای ما"  تغییرات روزانه رتبه این فیلم را در اخبار بعدی متشر خواهد کرد.



( تبادل لینک : برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سینما یک و آدرس cinema1.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما در سایت ما لینک خواهید شد)

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وب و مطالب آن متعلق به سینمایک مي باشد.