سینما یک(دانلود-عکس-اخبار)
cinema1.fay.ir

بازیگران سینمای ایران هنگام دریافت جایزه از جشنواره فجر سی ام روی صحنه چه گفتند؟

بازیگران زن و مرد سینمای ایران داز نسلها و طیفهای مختاف بازیگری امسال در بخشهای مختلف جشنواره فجر برنده دیپلم افتخار و سیمرغ بلورین شدند. گزیده حرفها و جمله های بازیگران روی صحنه و هنگام دریافت جایزه جشنواره سی ام فجر را اینجا بخوانید:

+ سعيد راد پس از دریافت ديپلم افتخار بازي در فيلم سينمايي «گيرنده» گفت: خوشحالم كه پس از 38 سال كه روي صحنه رفتم با افتخار اين جايزه را دريافت مي‌كنم. من تازه مي‌خواهم كارم را شروع كنم و خدا به من ياري دهد.

+ مهناز افشار پس از جايزه‌ بازیگری برای «برف روی کاجها» ضمن تشكر از داوران و یادآوری کار خوب و دشوار پیمان معادی بيان كرد: از صميم قلب مي‌خواهم كه اگر سليقه‌هايمان يكي نيست با احترام و متين در كنار هم كار كنيم و درها را به روي يكديگر نبنديم.

+ رضا عطاران پس از دريافت جايزه‌ بهترین کارگردانی ضمن تشكر از هيات داوران گفت:‌ دوست داشتم در بخش مسابقه سينماي ايران فيلم «بي‌خود و بي‌جهت» نامزد شود اما نشد پس برای خودم خوشحالم!

+ ناصر گيتي‌جاه پس از جایزه بازي در فيلم «خوابم مي‌آد» عنوان كرد: از تمام افرادي كه براي اين جشنواره زحمت كشيده‌اند تشكر مي‌كنم، از هيات داوران كه بعد از 60 سال من را قابل دانستند نيز متشكرم.

+ يكتا ناصر كه سيمرغ بلورين بهترين بازيگر نقش مكمل زن را براي فيلم سينمايي «يكي‌ مي‌خواهد باهات حرف بزنه» دريافت كرد، در سخناني گفت: خوشحالم سيمرغي را مي‌گيرم كه هميشه آن را از راه دور مي‌ديدم. از آقاي منوچهر هادي كه به من اعتماد كرد، تشكر مي‌كنم.

+ اكبر عبدي پس از دريافت سيمرغ بلورين بهترين بازيگر نقش مكمل مرد براي فيلم «خوابم مي‌آد» ابتدا از هيات داوران تشكر كرد و گفت: دريافت اين جايزه براي من خيلي دير شده است. اين سيمرغ براي من مانند كسي است كه در 60 سالگي بچه‌دار مي‌شود. اين سيمرغ را بايد براي فيلم «اي ايران» ناصر تقوايي كه فهيم‌ترين كارگردان سينماي ايران است مي‌گرفتم. «اي ايران» دو سال طول كشيد و من براي بازي در آن تنها 195 هزار تومان حقوق گرفتم اما اين فيلم به بخش مسابقه هم نيامد، يا سيمرغم را بايد براي فيلم‌هاي «هنرپيشه» يا «آدم برفي» مي‌گرفتم. من همه زندگي‌ام را مديون عبدالله اسكندري هستم و دستش را مي‌بوسم. وقتي هر كس در خيابان مرا مي‌بيند و مي‌خندد و يا دو نفر به واسطه من با هم آشتي مي‌كنند من در حال گرفتن سيمرغ هستم. تهيه‌كننده «خوابم میاد» تاكنون يك زنگ هم به من نزده است. ايشان معتقد بود كه مي‌توانيم به‌جاي نقشي كه من بازي كردم، يك پيرزن را بياوريم و دو ميليون تومان هم به او بدهيم و در واقع چون پيرزن نداشتيم من اين نقش را بازي كردم.

+ هنگامه قاضياني پس از دريافت سيمرغ بلورين بهترين بازيگر زن براي فيلم «روزهاي زندگي»، ابتدا از هيات داوران تشكر كرد و گفت: امسال سال بسيار سختي بود و حتي رقباي من بازيگران معتبر سينماي ايران بودند. از هيات داوران سپاسگزارم كه به راه سختي كه در پيش داشته‌ام توجه كردند، همچنين از آقاي‌ باشه‌آهنگر براي فيلم «بيداري رويا» و پرويز شيخ‌طادي براي «روزهاي زندگي» تشكر مي‌كنم.

+ بهناز جعفري كه براي «تلفن همراه رييس‌جمهور» در بخش بازيگري تقدير شد از مهدي هاشمي و گلاب آدينه قدرداني كرد.

+ هيات داوران سي‌امين جشنواره بين‌المللي فيلم فجر، سيمرغ بلورين بهترين بازيگر مرد را به فرهاد اصلاني براي مجموعه فيلم‌هايش در جشنواره اهدا كردند كه دختر اصلاني به جاي او اين جايزه را دريافت كرد.

DISIGN BY CINEMA1

DISIGN BY CINEMA1

ادامه مطلب...

عکسهایی از مراسم معرفی کتایون ریاحی به عنوان سفیر جدید موسسه خیریه مهرآفرین

 

خلاصه مطلب : شب گذشته طی برگزاری مراسمی با حضور اهالی سینما و موسیقی کشور، كتايون رياحی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان به عنوان سفير جديد مهر آفرين معرفی شد. در ادامه می توانید عکسهایی از این مراسم را مشاهده نمایید.

DISIGN BY CINEMA1

ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ یک شنبه 14 / 11 / 1390برچسب:, توسط علي فراهاني و مسعود راهزاني |

 

 

 

فاطمه معتمدآریا بازیگر مطرح سینمای کشورمان دوشنبه شب در پاریس جایزه جهانی و معتبر «هانری لانگ لوا» فرانسه را دریافت خواهد کرد.

فاطمه معتمدآریا برای مجموعه فعالیتهای سینمایی‌، تلاش در راستای ارتقاء حرفه سینما، حفظ ارزشهای فرهنگی حرفه ی بازیگری و تعهد و حفظ حرمت روح هنر سینما توانست جایزه معتبر «هانری لانگ لوا» فرانسه را از آن خود کند.

این مراسم ساعت هشت و سی دقیقه به وقت پاریس در فستیوال جهانی فیلم ونسن برگزار خواهد شد.


به گزارش سینمانگار، فاطمه معتمدآریا متولد 7 آبان 1340 در تهران و فارغ‌ التحصیل بازیگری از دانشسرای هنر تهران است. وی از سال ۶۴ بازیگری در سینما را با فیلم «جدال» آغاز کرد.

معتمدآریا تاکنون در حدود 40 فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته است، که «ناصرالدین شاه آکتور سینما»، «مسافران»، «هنرپیشه»، «همسر»، «روسری آبی»، «مهر مادری»، «گیلانه» و «اینجا بدون من» از جمله مهمترین آنهاست.

فاطمه معتمدآریا به سبب بازی های قدرتمند خود، تاکنون جوایز متعدد زیر را کسب کرده است.

برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن (برهوت) (۱۳۶۷)

برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن (مسافران) (۱۳۷۰)

برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن (هنرپیشه) (۱۳۷۱)

برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن (همسر) (۱۳۷۲)

برنده جایزه ۳۰ سال فعالیت در سینما از جشن منتقدین ونویسندگان ایران (۱۳۸۷)

برنده جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره بین‌المللی فیلم مونترال کانادا (اینجا بدون من) (۲۰۱۱)

DISIGN BY CINEMA1

فیلم سینمایی «مرهم» از چهارشنبه به شبکه نمایش خانگی می‌آید

 


فیلم سینمایی «مرهم» به کارگردانی علیرضا داودنژاد از روز چهارشنبه(12 بهمن‌ماه) در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد.

طناز طباطبايی، رضا داوودنژاد، احترام حبيبيان، كبری حسن‌زاده، سجاد سپهری، شيرين صفری، محرم موتمدی و سياوش آقامحمدی در «مرهم» ايفای نقش كرده‌اند.

«مرهم» داستان مريم است که به‌ تدريج گرفتار اعتياد می شود. او در خانه‌اي شلوغ زندگي می كند. پدري سخت گير دارد. چشم‌ها مراقب اوست. تنها مادربزرگ است كه ماجرا را در می يابد و نگران آينده اوست. مريم چاره‌ای جز فرار از خانه پيدا نمی كند. مادربزرگ اما امكان تماس با او را حفظ كرده است. مريم هر روز بيشتر در دنياي ناامن بيرون از خانه درگير می شود و مادربزرگ براي كمک و نجات او به آب و آتش ميزند.

«مرهم» كه نمايش آن جشنواره‌ فيلم فجر سال گذشته با استقبال خوب مردم، منتقدان و سينماگران مواجه شد، حضور موفقی در جشنواره های بین المللی داشته است. این فیلم در مركز فرهنگي «ژنسيكل» شيكاگو موفق به دريافت جايزه‌ بهترين فيلم از نگاه تماشاگران شد و كبری حسن‌زاده اصفهانی بازيگر آن نيز در جشنواره «دوبی» به عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن شناخته شد.

«مرهم» از روز چهار‌شنبه(دوازدهم بهمن ماه) از سوی شرکت گلرنگ‌ پخش در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود.

«مرهم» براساس فيلمنامه‌ای از عليرضا داودنژاد و با سرمايه‌‌گذاری مؤسسه رسانه‌های تصويری ساخته شده است.

عوامل فيلم «مرهم» عبارتند از:

نويسنده، تهيه‌كننده و كارگردان: عليرضا داوود‌نژاد، بازيگران: رضا داوود‌نژاد، احترام حبيبيان، طناز طباطبايی، كبری حسن‌زاده، سجاد سپهری، شيرين صفری، محرم موتمدی، سياوش آقا‌محمدی، مهراد مهركيش، علی داوود‌نژاد، فيلمبردار: رضا شيخی، صدابردار: محمدرضا حسينی، طراح صحنه: شيرين شازده‌احمدی، مجري طرح: رضا داوود‌نژاد.

به گزارش سینمانگار، عليرضا داودنژاد پيش‌ از این 16 فيلم بلند سينمايی همچون «خانه عنكبوت»، «نياز»، «خلع سلاح»، «بچه‌های بد»، «هوو»، «هشت پا»، «تيغ‌زن» و... را كارگردانی كرده است.

DISIGN BY CINEMA1

خلاصه مطلب : مراسم معرفی سفیر جدید مهرآفرین شب گذشته با حضور اهالی سینما و موسیقی کشور در سالن همايش هاي ميلاد محل برگزاری نمایشگاه بین المللی برگزار شد و كتايون رياحي بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان به عنوان سفير جديد مهر آفرين معرفي شد.

عکس و اخبار کامل در ادامه مطلب......

DISIGN BY CINEMA1

ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ یک شنبه 14 / 11 / 1390برچسب:, توسط علي فراهاني و مسعود راهزاني |

 

باقی ادامه مطلب...

DISIGN BY CINEMA1

ادامه مطلب...

اولین گزارش تصویری سایت سینمای ما از جلسات پرسش و پاسخ فیلم های سی امین جشنواره فیلم فجر اختصاص به فیلم «تلفن آقای رئیس جمهور» دارد. عکس های سعید عبداللهی را این جا ببینید ...
باقی در ادامه طلب...
DISIGN BY CINEMA1

ادامه مطلب...

محمدرضا گلزار براي «ساخت ايران» ماهانه 800 ميليون تومان دستمزد مي‌گيرد؟

 

یک روزنامه نوشت که گلزار برای بازی در سریال جدید لطیفی با عنوان 'ساخت ایران' با تهیه کنندگان این پروژه به توافق رسیده و قرار است برای بازی دراین سریال برای یک ماه ،۸۰۰میلیون تومان دریافت کند. یک روزنامه نوشته که گلزار در لبنان جلوی دوربین سومین سریال ویدئویی ایرانی است وهم اکنون گروه سریال سازنده سریال محمد حسین لطیفی در لبنان به سر می برند و قرار است سکانس های مربوط به فرانسه را در محله فرانسوی نشین بیروت بگیرند.

از لغو دستمزد میلیاردی تا اعتراض فرمان آرا و کیانیان

گلزار که علاقه مندان جدی سینما او را با فیلمهایی چون بوتیک و آتش بس بیشتر می پسندند پیش از این اعلام دستمزد یک میلیاردی اش باعث واکنش ها و حواشی بسیاری شده بود به گونه ای که علیرضا سجاد پور در مصاحبه ای از لغو قراردادگلزار خبر داده و نسبت به بساط قراردادهای نجومی درسینمای ایران هشدار داده بود. این اقدام معاونت سینمایی در لغو قرار داد گلزار با واکنش سینماگران مشهوری چون بهمن فرمان آرا، رضا کیانیان، امیر جعفری، مهناز افشار، بهنوش بختیاری، ماهیا پطروسیان و....مواجه شد.

شکست درامتداد شهر، موفق درشش وبش
آخرین فیلمی که در سینماها از محمد رضا گلزار اکران شده فیلم "در امتداد شهر" بوده که از فروش اصلا خوبی برخوردار نشده است. البته آقای گلزار امسال فیلم کمدی "شیش و بش" را بر پرده سینماها داشت که از فروش خوبی برخوردارشد. اما به نظر می رسد فیلم "درامتداد شهر" برای ستاره ای که بسیاری از تهیه کنندگان به پولساز بودن او ایمان دارند یک شکست محسوب شود.

محمد رضا گلزار از بازی در اولین فیلم میلیاردی تاریخ سینما تا دستمزدهای میلیاردی
آقای گلزار درسالهای اخیر بیشتر در تولیدات عامه پسند حضور داشته ودر طول بیش از یک دهه حضور در سینمای ایران ،منتقدان سینما وعلاقه مندان جدی سینما تنها با فیلمهایی چون "بوتیک" ساخته حمید نعمت الله و" آتش بس" ساخته تهمینه میلانی ارتباط خوبی برقرار کرده اند. البته آتش بس فیلمی بود که عملا گلزاررا به یک فوق ستاره تبدیل کرد و درواقع اولین فیلم میلیاردی تاریخ سینمای ایران نیز محسوب می شود . فیلمی که از فیلمهای جریان ساز دهه های اخیر محسوب می شود.

افزایش قیمت دلارو ...

این روزها که اخبار افرایش قیمت دلار برروی همه چیز از دستمزد کی روش (دستمزد کی روش با افزایش قیمت دلار عملا دو برابر شده و باعث بیچاره شدن مسئلان فدراسیون گردیده!) تا قیمت کتاب و کندی اینترنت و... خلاصه همه چیز تاثیر گذاشته به نظر می رسد خبر دستمزد نجومی گلزار خبری قابل توجه باشد. اگر مدتی پیش آقای گلزار برای دو فیلم ویک سریال یک میلیارد می گرفت. حالا برای یک ماه 800میلیون تومان دستمزد قرار است بگیرد. باید دید خبر این روزنامه تایید خواهد شد ویاتکذیب؟


منبع : پارس توريسم

DISIGN BY CINEMA1

«شام ایرانی» از نیمه بهمن در شبكه نمايش خانگي سرو می‌شود

مجموعه «شام ایرانی» با حضور اشکان خطیبی، رامبد جوان، سروش صحت و مهدی پاکدل از نیمه دوم بهمن ماه وارد شبکه نمایش خانگی می شود. قرار بود نام این مجموعه بفرمایید شام ایرانی باشد که به دلیل هم نام بودن با برنامه شبکه ماهواره ای، تغییر پیدا کرد.کارگردان این مجموعه، بیژن بیرنگ است و مجوز انتشار سری اول این مجموعه که شامل 4 قسمت است، صادر شده است.
در سری اول، اشکان خطیبی، رامبد جوان، سروش صحت و مهدی پاکدل حضور دارند که به ترتیب، سی دی های مربوط به حضور مهمانان در منازل این چهره ها وارد بازار خواهد شد. اول سی دی حضور سه بازیگر دیگر در منزل اشکان خطیبی، سپس در منزل رامبد، بعدی پاکدل و در نهایت حضور مهمانان در منزل سروش صحت.
تصویربرداری و تدوین چهار قسمت دیگر از سری دوم با حضور خانمها بهاره رهنما، شقایق دهقان، سحر زکریا و لادن طباطبایی انجام شده و پس از پخش سری اول به بازار خواهد آمد.

تصویربرداری سایر قسمت ها و اخذ مجوز آنها پس از پخش سری اول و دیدن بازتاب ها و استقبال مردم انجام خواهد شد. تهیه کننده و کارگردان کار معتقدند با توجه به استقبال و نظرات مردم باید سری جدید را آغاز کرد و علایق آنها را در نظر گرفت.
سری های جدید محدود به بازیگران نیست و چهره های مطرح سایر عرصه ها نیز در لیست قرار دارند.
تفاوت این مجموعه با مجموعه های خارجی در این است که اولا همه چهره ها سرشناسند، یکدیگر را می شناسند، با هم دوست اند، می دانستند که قرار است در یک گروه باشندو...

برای اولین بار در یک مجموعه ایرانی، به منازل چهره های سرشناس عرصه سینما رفته شده و رفتار واقعی و نوع روابط حاکم بین چهره ها ثبت شده است.

به احتمال خیلی زیاد، به زودی مسابقه پیش بینی سری اول این مجموعه به این صورت برگزار خواهد شد: مخاطبان مجموعه به شماره اس ام اس اعلام شده ، پیش بینی شان از برنده را اعلام می کنند و در قرعه کشی جوایز بزرگ آن شرکت می کنند.


منبع : سينما پرس

DISIGN BY CINEMA1

«قهوه تلخ» تاکنون ۴۲ میلیارد تومان فروش داشته است/ بخشي از جوايز مردمي را هنوز ندادند!

خشایارالوند نویسنده «قهوه تلخ» با انتقاد از اینکه تهیه کننده دستمزدهای عوامل این مجموعه را پرداخت نمی کند در گفت و گو با همشهري جوان در آمد حاصل از فروش این مجموعه را ۴۲ میلیارد تومان عنوان کرده است. بخش هایی از این گفت و گو بدین شرح است:

تاکنون ۴۲ میلیارد تومان از فروش «قهوه تلخ» به دست آمده
تاکنون ۴۲ میلیارد تومان از فروش قهوه تلخ به دست آمده در حالیکه بودجه فرهنگی کشور در سال ۹۰ حدودا ۵۰ میلیارد تومان بوده. خب این رقم ۴۲ میلیارد تومان میزان فروش کل است همه اش که گیر تهیه کننده نمی آید، هزینه های کار خیلی بالا بود. کار باید یک ساله تمام می شد ولی تا اینجایش دو سال و نیم طول کشیده. دستمزدهای سنگین،گروه بزرگ، دکورعظیم،کلا کار گرانی بود.از ۲۵۰۰ تومان برای هر فصل ۷۰۰ تومان را خود مغازه دار برمی دارد،۵۰۰ تومانش برای چاپ و تکثیر خود سی دی است و یک رقمی هم احتمالا کسانی که در پخش و تهیه و توزیع کار هستند برمی دارند.اصلا اگر ۵۰۰ تومان هم از هر سی دی گیر تهیه کننده بیاید رقم بالایی خواهد بود ولی من نمی دانم چرا دستمزدها را ندادند در حالیکه «قهوه تلخ» سودآور بود.

خیلی ها چشم دیدن موفقیت آدم ها را ندارند
وقتی کاری طولانی می شود خیلی ها چشم دیدن موفقیت طولانی مدت آدم ها را ندارند. همه چرتکه دستشان می گیرند که این دو برادر {برادران آقاگلیان} چقدر در حال سودند اینها باعث می شود نقد
های غیر منصفانه منتشر کنند یا کلا کار را بزنند.

تهیه کننده جواب تلفن خود ما را هم نمی دهد
ما یک فصل از زمان حال را کار کردیم و به ارشاد دادیم آنها هم ایراداتی گرفتند و اصلاح کردیم و بعدش دیگر بیرون نیامد!جالب است که تهیه کننده جواب تلفن خود ما را هم نمی دهد؛حتی وقتی زنگ می زنیم برای اطلاع خودمان بپرسیم که چه شد و چه نشد!

جوایز را هم ندادند
یک سری جوایز نقدی وجود داشت که مبلغش هم زیاد نبود مثلا ۱۰-۲۰ هزار تومان. پرداخت این جایزه به عهده یکی از پخش کننده ها بود. یک شرکت پخش مستقل از گروه، قبول کرده بود که جوایز را به مردم پرداخت کند ولی این شرکت با تهیه کننده حرفش می شود و قرار داد به هم می خورد و جوایز را نمی دهد.


منبع : شبکه ایران

DISIGN BY CINEMA1
نگارش در تاريخ شنبه 11 / 11 / 1390برچسب:, توسط علي فراهاني و مسعود راهزاني |

hosein mehri 012 عکس های حسین مهری

DISIGN BY CINEMA1

ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ شنبه 11 / 11 / 1390برچسب:عکس های بهرام رادان,بهرام رادان,سینما یک, توسط علي فراهاني و مسعود راهزاني |

bahram radan 006 عکس های جدید بهرام رادان   بهمن 90

DISIGN BY CINEMA1

ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ شنبه 11 / 11 / 1390برچسب:عکس های خاطره اسدی,خاطره اسدی,خاطره اسدی,عکس,سینمای یک, توسط علي فراهاني و مسعود راهزاني |

Khatereh Asadi 08 عکس های جدید خاطره اسدی

DISIGN BY CINEMA1

ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ شنبه 11 / 11 / 1390برچسب:عکس های شهاب حسینی,شهاب حسینی,شهاب,حسینی,سینما یک, توسط علي فراهاني و مسعود راهزاني |

Shahab Hosseini 12 عکس های جدید شهاب حسینی   بهمن 90

DISIGN BY CINEMA1

ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ شنبه 11 / 11 / 1390برچسب:ارسلان قاسمی,عکس های ارسلان قاسمی,عکس,سینما یک, توسط علي فراهاني و مسعود راهزاني |

arsalan ghasemi 011 عکس های جدید ارسلان قاسمی   بهمن 90

DISIGN BY CINEMA1

ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ پنج شنبه 6 / 11 / 1390برچسب:, توسط علي فراهاني و مسعود راهزاني |

Shabnam Gholikhani 01 عکس های شبنم قلی خانی در خارج از کشور

DISIGN BY CINEMA1

ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ پنج شنبه 6 / 11 / 1390برچسب:کاندید اسکار,جدایی نادر از سیمین,سینما یک, توسط علي فراهاني و مسعود راهزاني |
DISIGN BY CINEMA1

ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ جمعه 5 / 11 / 1390برچسب:, توسط علي فراهاني و مسعود راهزاني |

soloki 08 عکس های محمد سلوکی

DISIGN BY CINEMA1

ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ جمعه 5 / 11 / 1390برچسب:عکس های طناز طباطبایی,طناز,طباطبایی,سینمایک,عکس, توسط علي فراهاني و مسعود راهزاني |

Tannaz TabaTabaei 04 عکس های جدید طناز طباطبایی

DISIGN BY CINEMA1

ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ جمعه 5 / 11 / 1390برچسب:عکس های لیلا بلوکان,لیلا بلوکات,لیلا بلوکان,لیلا,بلوکات,سینما یک, توسط علي فراهاني و مسعود راهزاني |

Leila Bolookat PixDooni.Com 11 جدیدترین عکس های لیلا بلوکات

DISIGN BY CINEMA1

ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ جمعه 5 / 11 / 1390برچسب:جدایی نادر از سیمین,اسکار ,یک جدایی,a separation,گلدن گلوب ,اسکار,سینما یک, توسط علي فراهاني و مسعود راهزاني |

درود بر شما بازدید کنندگان گرامی همون طور که بیشترتون میدونید فیلم جدایی نادر از سیمین در جشنواره های داخلی و خارجی متعددی موفق به دریافت جایزه شد که می توان به  خرس طلایی از جشنواره فیلم برلین و همچنین جایزه ای که  چندی پیش دریافت کرد و هممونو خوشحال کرد که همون گلدن گلوب می باشد  اشاره کرد.

Image Detail

DISIGN BY CINEMA1

ادامه مطلب...

bazigaran 04 عکس های گلچین شده بازیگران

DISIGN BY CINEMA1

ادامه مطلب...
Sanaz Keyhan 06 عکس های ستارگان سینما و تلویزیون در مراسم هفتم ساناز کیهان DISIGN BY CINEMA1

ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ شنبه 4 / 11 / 1390برچسب:ترانه علیدوستی,عکس های ترانه علیدوستی,عکس,ترانه,علیدوستی,سینما یک, توسط علي فراهاني و مسعود راهزاني |

Tarane AliDoosti PixDooni.Com%20%2805%29 عکس های جدید ترانه علیدوستی در پذیرایی ساده

DISIGN BY CINEMA1

ادامه مطلب...

Shila Khodadad 01 عکس های جدید شیلا خداداد

DISIGN BY CINEMA1

ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ سه شنبه 2 / 11 / 1390برچسب:, توسط علي فراهاني و مسعود راهزاني |

سلام .متاسفانه با خبر شدیم ساناز کیهان در یک سانحه رانندگی که چند روز پیش اتفاق افتاد جان سپرد و پیکر او در قطعه دو ردیف ۱۲ بهشت زهرا به خاک سپرده شد این اتفاق در اثر برخورد خودرویی که وی به همراه دوستانش در آن بودند با یک درخت رخ داد.

ساناز کیهان

مرحومه ساناز کیهان در سال ۱۳۵۹ در تهران متولد شد و از آثار او میتوان به بازی در فیلم های "خط قرمز""کلاهی برای باران""سوگند"و..... نام برد.از طرف مدیریت وبلاگ سینما یک این  فقدان بزرگ را به خانواده مرحومه ساناز کیهان و همچنین جامعه هنرمندان و سینما گران و بازدید کنندگان محترم تسلیت میگیم انشالله خداوند روح ایشان را قرین رحمت کند.

                                              

ساناز کیهان

ساناز کیهان

ساناز کیهان

ساناز کیهان                 

انشالله دیگه شاهد این اتفاقات غم انگیز و ناراحت کننده نباشیم.بدورد

DISIGN BY CINEMA1
نگارش در تاريخ دو شنبه 1 / 11 / 1390برچسب:عکس های سپیده خداوردی,سپیده خداوردی,سپیده,خداوردی,عکس,سینما1, توسط علي فراهاني و مسعود راهزاني |

sepide 11 عکس های جدید از سپیده خداوردی

DISIGN BY CINEMA1

ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ دو شنبه 1 / 11 / 1390برچسب:عکس های پانته آ بهرام,پانته آ,بهرام,عکس,سینما یک, توسط علي فراهاني و مسعود راهزاني |

baharm 1 عکس های جدید از پانته آ بهرام

DISIGN BY CINEMA1

ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ دو شنبه 1 / 11 / 1390برچسب:عکس های نگار جواهریان,نگار جواهریان,نگار,جواهریان,عکس,سینما یک, توسط علي فراهاني و مسعود راهزاني |

negar 8 عکس های جدید از نگار جواهریان

DISIGN BY CINEMA1

ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ دو شنبه 1 / 11 / 1390برچسب:عکس های نیکی کریمی,نیکی کریمی,نیکی,کریمی,سینما یک,عکس, توسط علي فراهاني و مسعود راهزاني |

niki new1 عکس های جدید از نیکی کریمی

DISIGN BY CINEMA1

ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ دو شنبه 1 / 11 / 1390برچسب:عکس های شهرام قائدی,عکس,شهرام قائدی,شهرام,قائدی,عکس,سینما یک, توسط علي فراهاني و مسعود راهزاني |

shahram 1 عکس های جدید از شهرام قائدی

DISIGN BY CINEMA1

ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ دو شنبه 1 / 11 / 1390برچسب:عکس های بهنوش بختیاری,بهنوش بختیاری,عکس,بهنوش,بختیاری,سینما یک, توسط علي فراهاني و مسعود راهزاني |

Behnoosh Bakhtiari3 16 عکس های جدید از بهنوش بختیاری

DISIGN BY CINEMA1

ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ دو شنبه 1 / 11 / 1390برچسب:عکس های محمدرضا هدایتی,محمدرضا هدایتی,عکس,سینما یک, توسط علي فراهاني و مسعود راهزاني |

232323 8 عکس های جدید محمد رضا هدایتی

DISIGN BY CINEMA1

ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ دو شنبه 1 / 11 / 1390برچسب:عکس یکتا ناصر,عکس,یکتا ناصر,سینما یک,, توسط علي فراهاني و مسعود راهزاني |

yekta 01 عکس های جدید یکتا ناصر

DISIGN BY CINEMA1

ادامه مطلب...

.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وب و مطالب آن متعلق به سینمایک مي باشد.