سینما یک(دانلود-عکس-اخبار)
سینما یک(دانلود-عکس-اخبار)
cinema1.fay.ir
نگارش در تاريخ چهار شنبه 22 / 1 / 1390برچسب:, توسط علي فراهاني و مسعود راهزاني |
«قلاده‌های طلا» درباره حوادث پس از انتخابات توسط ابوالقاسم طالبی ساخته می شود
مریلا زارعی بازیگر سیاسی‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران خواهد شد؟

 فیلم سینمایی «قلاده‌های طلا» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی که پیش‌تر «غبار روشن است» نام داشت مدتی است وارد مرحله پیش تولید شده و این روزها دست‌اندرکاران این فیلم مشغول مذاکره برای انتخاب بازیگران هستند؛ تاکنون حضور مریلا زارعی در این فیلم قطعی شده است.

پیش‌تولید و انتخاب بازیگران «قلاده‌های طلا» از اواخر سال 89 شروع شده و طالبی به زودی فیلمش را کلید می‌زند. امیر کریمی به عنوان مدیر فیلمبرداری، مسعود اطیابی مدیر تولید و عباس شوقی دستیار اول کارگردان از جمله همکاران طالبی در این فیلم هستند.

فیلمنامه این فیلم را طالبی خود به نگارش درآورده که به حوادث پس از انتخابات می‌پردازد. گفته می‌شود «قلاده‌های طلا» سیاسی‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران است.

ابوالقاسم طالبی تاکنون کارگردانی فیلم‌های سینمایی «دست‏های خالی»، «جنگ کودکانه»، «عروس افغان»، «نغمه»، «آقای رئیس جمهور» و «ویرانگر» و همچنین سریال «به کجا چنین شتابان» را برعهده داشته است.

گفتنی است پیش از این در جشنواره فیلم فجر سال گذشته فیلم «پایان‌نامه» به کارگردانی حامد کلاهداری با همین مضمون در بخش مسابقه به نمایش در ‌آمد که با واکنش‌های مختلفی رو به رو شد.


منبع : ابنا - خبر آنلاین


( تبادل لینک : برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سینما یک و آدرس cinema1.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما در سایت ما لینک خواهید شد)

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وب و مطالب آن متعلق به سینمایک مي باشد.