سینما یک(دانلود-عکس-اخبار)
سینما یک(دانلود-عکس-اخبار)
cinema1.fay.ir
نگارش در تاريخ چهار شنبه 22 / 1 / 1390برچسب:, توسط علي فراهاني و مسعود راهزاني |






مجموعه تلویزیونی «پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم در نظرسنجی خبرآنلاین با کسب 37.7 درصد آرا به عنوان بهترین مجموعه نوروزی انتخاب شد. 19337 کاربر خبرآنلاین در نظرسنجی مربوط به انتخاب برترین مجموعه‌های نوروزی تلویزیون شرکت کردند و از میان گزینه‌ها مجموعه مورد علاقه خود را برگزیدند.

در این نظرخواهی تازه‌ترین ساخته مقدم که از شبکه اول پخش شد در صدر قرار گرفت. 7297 نفر به این مجموعه رای دادند.

«پایتخت» ماجرای خانواده‌ای است که پیش از زمان تحویل سال نو، تصمیم می‌گیرند به تهران مهاجرت کنند. آنان هنگام ورود به پایتخت با مشکلاتی مواجه می‌شوند که زمینه‌ساز اتفاقاتی عجیب می‌شود. ریما رامین‌فر، محسن تنابنده، احمد مهران‌فر و سمیرا حسن‌پور از بازیگران این مجموعه هستند.

نظرسنجی بهترین سریال نوروز 90

پس از «پایتخت» مجموعه «موج و صخره» به کارگردانی مجید صالحی با کسب 31.3 درصد آرا در مرتبه دوم نظرسنجی قرار گرفت. 6055 کاربر این مجموعه را برگزیدند.

«کلاه قرمزی» به کارگردانی ایرج طهماسب رتبه سوم را با 22.2 درصد آرا از آن خود کرد. 4302 کاربر رای خود را به این مجموعه اختصاص دادند. سعید آقاخانی با مجموعه «راه در رو» 8 درصد آرا را به دست آورد.

«بچه‌ها نگاه می‌کنند» ساخته حمیدرضا صلاحمند 0.4 درصد، «نامه‌های بالدار» امیر فیضی 0.2 و «امروز، فردا» ساخته حسین قناعت 0.1 درصد آرا را کسب کردند.


( تبادل لینک : برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سینما یک و آدرس cinema1.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما در سایت ما لینک خواهید شد)

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وب و مطالب آن متعلق به سینمایک مي باشد.