سینما یک(دانلود-عکس-اخبار)
سینما یک(دانلود-عکس-اخبار)
cinema1.fay.ir
نگارش در تاريخ شنبه 30 / 1 / 1390برچسب:, توسط علي فراهاني و مسعود راهزاني |
پیزود اول از سری دوم آن اوایل تابستان امسال در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت
سری جدید سریال «قلب یخی» کلید خورد

 نخستین اپیزود از سری اول مجموعه ویدیویی «قلب یخی» به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه‌کنندگی سیدکمال طباطبایی مرداد سال گذشته توزیع و اپیزود یازدهم این مجموعه به عنوان آخرین بخش از آن نیز اواخر پارسال عرضه شد. پس از توزیع اپیزود یازدهم، اخباری مبنی بر توقف کامل تولید مجموعه و بروز اختلاف بین سازندگان و دو بازیگر اصلی آن یعنی حمید گودرزی و الناز شاکردوست بر سر میزان دستمزد به گوش می‌رسید. این در حالی بود که پیش‌بینی می‌شد شخصیت گودرزی که در سری نخست کشته شده، با تمهیدی دوباره به مجموعه برگردد.

در چند ماه گذشته رایزنی با بازیگران و عوامل تولید جریان داشت و سرانجام با حل اختلاف نظرها، سری دوم این سریال از هفته گذشته در لوکیشنی حوالی ونک کلید خورد تا شایعه ناتمام ماندن اجباری آن تکذیب شود.

در فصل دوم سریال نیز حمید فرخ‌نژاد، حمید گودرزی، الناز شاکردوست، مهراوه‌ شریفی‌نیا، نسرین مقانلو، آشا محرابی، سیدمهرداد ضیایی، سامیه لک، لیدا عباسی، شیوا خسرومهر، علیرضا کمالی، محمدرضا داودنژاد، آنیتا قالیچی و (با هنرمندی) حسین یاری و امین حیایی بازی دارند. ضمن اینکه برخلاف اعلام قبلی، بازی محمدرضا فروتن در این مجموعه منتفی شده است.

طراح و نویسنده فیلمنامه سریال حامد عنقا است که دو سال قبل لطیفی سریال «نردبامی بر آسمان» را براساس متنی از او کارگردانی کرد و ماه رمضان روی آنتن شبکه یک رفت.

در اپیزود یازدهم این سریال حامد (حسین یاری) بر اثر یک اتفاق از چوبه دار نجات می‌یابد و در راه انتقال به دادسرا، توسط گروهی ربوده می‌شود. از دیگر سو، بهار (سامیه لک) در حال عبور از خیابان در کمال تعجب با چیستا (شاکردوست) مواجه می‌شود و در می‌یابد که او به قتل نرسیده است. همزمان با این اتفاقات، فردی ناشناس با شیوا (مهراوه شریفی‌نیا) تماس گرفته و از او می‌خواهد تلاش کند تا حامد به آنان بپیوندد، چون در غیر این صورت حادثه بدی روی خواهد داد. در فصل دوم ادامه ماجرا روایت خواهد شد.

قلب یخی نخستین سریال شبکه ویدیویی کشور است و طبق پیش‌بینی‌ها اپیزود اول از سری دوم آن اوایل تابستان امسال در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.


به روز شده در : يکشنبه 28 فروردين 1390 - 19:42

( تبادل لینک : برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سینما یک و آدرس cinema1.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما در سایت ما لینک خواهید شد)

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وب و مطالب آن متعلق به سینمایک مي باشد.