سینما یک(دانلود-عکس-اخبار)
سینما یک(دانلود-عکس-اخبار)
cinema1.fay.ir
نگارش در تاريخ شنبه 30 / 1 / 1390برچسب:, توسط علي فراهاني و مسعود راهزاني |
   




بار دیگر حیایی و شریفی نیا در یک فیلم انتخاباتی
امین حیایی به جمع بازیگران "قلاده‌های طلا" پیوست

 امین حیایی به همراه محمدرضا شریفی‌نیا به جمع بازیگران فیلم سینمایی "قلاده‌های طلا" به کارگردانی ابوالقاسم طالبی اضافه شدند. پیش از این حضور مریلا زارعی در این فیلم قطعی شده بود و به زودی بازیگران دیگری نیز به این پروژه اضافه می شوند. گویا این فیلم یک کار پر کاراکتر است. "قلاده های طلا" داستانی درباره حوادث پس از انتخابات سال 88است و سیاسی ترین فیلم تاریخ سینمای ایران محسوب می شود.

پیش‌تولید و انتخاب بازیگران "قلاده‌های طلا" از اواخر سال 89 شروع شده و طالبی به زودی فیلمش را کلید می‌زند، حضور امیر کریمی به عنوان مدیر فیلمبرداری، مسعود اطیابی مدیر تولید و عباس شوقی دستیار اول کارگردان در این فیلم قطعی شده است.

این اولین همکاری امین حیایی و محمدرضا شریفی نیا با ابوالقاسم طالبی محسوب می شود. البته از این دو بازیگر هم اکنون فیلم "اخراجی ها3" بر روی پرده سینماها قرار دارد.

ابوالقاسم طالبی فیلم‌های سینمایی "نغمه"، "دست‌های خالی"، "عروس افغان" و مجموعه تلویزیونی "به کجا چنین شتابان" را در کارنامه دارد.


منبع : مهر

به روز شده در : يکشنبه 28 فروردين 1390 - 19:26

( تبادل لینک : برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سینما یک و آدرس cinema1.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما در سایت ما لینک خواهید شد)

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وب و مطالب آن متعلق به سینمایک مي باشد.