سینما یک(دانلود-عکس-اخبار)
سینما یک(دانلود-عکس-اخبار)
cinema1.fay.ir
نگارش در تاريخ شنبه 30 / 1 / 1390برچسب:, توسط علي فراهاني و مسعود راهزاني |

سینمای ما- سعیده فتحی: محمد رضا گلزار در تازه ترین مصاحیه خود با سعیده فتحی در روزنامه ورزشی پرسپولیس حرفهای جالبی بیان واز حاشیه سازی برخی برای فعالیتهای ورزشی اش انتقاد کرده است . گلزار در بخشهایی از این مصاحبه در پاسخ به سوالی که قبول داری که گلزار در والیبال حاشیه ساز بود می گوید : شاید کمی دچار حاشیه شدم آن هم به خاطر اینکه مطبوعات به اصل حضور من در والیبال کاری نداشتندو اصلا هدف والیبالی من را فراموش کردند .من به والیبال آمدم که جوانان بیشتری به سالنهای سینما بیایند .اما این موضوعات کمرنگ جلوه داده شد و بیشتر حاشیه ها به چشم آمد .

وی در بخش دیگری از مصاحبه خود گفته : به هر حال من هم اعتقاددارم و می گویم تا باد مخالف نباشد باد بادک بالا نمی رود .وقتی می خواهی بروی به اوج این باد مخالف حتما باید باشد تااین اتفاق بیافتد .

گلزار همچنین در پاسخ به سوالی درباره حضورش در ورزش اسکی گفته : هر هفته دوروز به پیست اسکی می روم و اسکی می کنم و کسانی که این مساله را به حاشیه می برند کسانی هستند که نه اسکی بلدند و نه توان اسکی کردن دارند و نه دوست دارند که در زندگی شان پیشرفت کنند.این آدمها من را مورد آزار خودشان قرار می دهند و یک عده هم هستند که اسم خودشان را گذاشته اند منتقد و حالا به هر ترتیبی یا از روی حسادت قلم به دست می گیرند و مطلبی را به ناحق می نویسند .در حالی که اسکی ورزش دوم من است و سالهاست که با بچه های شمشک اسکی می کنم .

گلزار همچنین در پاسخ به سوالی که چه کاری هست انجام نداده ای و دوست داری انجامش دهی گفت :کار نکرده ای که خیلی دوست دارم انجام بدهم خلبانی است .خیلی دوست داشتم خلبان شوم وپریدن با چتررا هم دوست دارم اما می ترسم که این کاررا انجام دهم و دوباره آقایان برایم حاشیه درست کنند .مگر اینکه یواشکی بروم وبا چتر بپرم

( تبادل لینک : برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سینما یک و آدرس cinema1.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما در سایت ما لینک خواهید شد)

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وب و مطالب آن متعلق به سینمایک مي باشد.