سینما یک(دانلود-عکس-اخبار)
سینما یک(دانلود-عکس-اخبار)
cinema1.fay.ir
نگارش در تاريخ یک شنبه 2 / 2 / 1390برچسب:, توسط علي فراهاني و مسعود راهزاني |
به سراغ دو بازیگر طنز و محبوب سریال پرطرفدار قهوه تلخ,سیامک انصاری و برزو ارجمند می رویم تا دقایقی را با آنها همراه باشیم.
   
   
 
 
     

به سراغ دو بازیگر طنز و محبوب سریال پرطرفدار قهوه تلخ,سیامک انصاری و برزو ارجمند می رویم تا دقایقی را با آنها همراه باشیم.

اگر جای شما در دو نقش سریال قهوه تلخ عوض می شد.

 

سیامک انصاری:اصلا حرفشو نزن!من مگه می تونم با آن لهجه ای که بروز می گیرد صحبت کنم,فکر کنم در یک قسمت با یک لهجه صحبت می کردم و در قسمت بعدی لهجه ام تغییر می کرد.من که نمی توانستم.

 

برزو ارجمند:فکر کن آن همه حکومت و پیروزی در جنگ را ول کنم و برم شاه را باد بزنم ابدا(با خنده).به دور از شوخی فکر کنم من هم نمی توانستم در این نقش بازی کنم,آقای مدیری می دانست چه کسی به درد چه تیپی می خورد,وگرنه که سریال پرفروش نمی شد(با خنده).

فکر می کنید می توانید در یک فیلم سینمایی به خوبی با هم همبازی شوید؟

 

سیامک انصاری:اگر فیلم طنز باشد,آره می توانم برزو را تحمل کنم(باخنده).ولی اگر جدی باشد دور من یکی را خط بکشید چون جدیت برزو را دوست ندارم.

 

برزو ارجمند:سیامک بازیگر بسیار خوبی هستش و خیلی هم خوشحال می شوم در کنارش بازی کنم و خاطره های جالبی از بازی در سریال قهوه تلخ داریم و در یک نمایش تئاتر هم با هم همکاری داشته ایم,من همانطور که سیامک گفت آماده ام که در یک فیلم طنز با هم همبازی شویم.

فکر می کنید کدام یک از شما طرفداران بیشتری در قهوه تلخ دارد؟

 

سیامک انصاری:مردم تمامی شخصیت ها و بازیگران قهوه تلخ به یک اندازه دوست دارند چون اگر فقط به خاطر یک شخص این سریال را نگاه می کردند که دیگر سریال ارزش پیدا نمی کرد.

 

برزو ارجمند:من با سیامک موافقم,من خودم طرفدار تمامی بازیگران این سریال هستم و اینکه در کنار بازیگران مطرح سینما و تلویزیون بازی کرده ام خیلی خوشحالم و یک افتخار بود که در کارنامه هنری من ثبت شد.


( تبادل لینک : برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سینما یک و آدرس cinema1.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما در سایت ما لینک خواهید شد)

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وب و مطالب آن متعلق به سینمایک مي باشد.