سینما یک(دانلود-عکس-اخبار)
سینما یک(دانلود-عکس-اخبار)
cinema1.fay.ir
نگارش در تاريخ چهار شنبه 12 / 2 / 1390برچسب:, توسط علي فراهاني و مسعود راهزاني |




حاجی گرینوف و پسرخاله و علی پروین به بازار می آیند
«اخراجی‌ها 3»، «کلاه قرمزی 90» و مستند «سلطان» در شبکه نمایش خانگی

سینمای ما- دبیرخانه شورای پروانه نمایش خانگی مستقر در اداره کل همکاری‌های سمعی و بصری عملکرد یک ماهه این دبیرخانه را منتشر کرد.  در بین 75 پروانه صادره فیلم‌های سینمایی «اخراجی‌ها 3»،«کودک و فرشته»، «برخورد خیلی نزدیک» ، فیلم اپیزودیک «روایت‌های سه‌گانه»، «آرزوهای کوچک» و «شوخی با خدا» به چشم می‌خورد. همچنین مجموعه‌ای از مستندهای تولید مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی شامل «مادران سربرنیتسا»،«به دنبال حقیقت»، «از پاریز تا پاریس»، «آینه‌های غبار گرفته»، «ام‌ای‌اس»، «شهری که بود»، «سبز،سفید،سرخ» با دریافت پروانه نمایش هفته‌های آینده در شبکه نمایش خانگی عرضه می‌شوند.

موسسه تصویر دنیای هنر نیز برای مستند «سلطان» (علی پروین) پروانه نمایش اخذ نمود.

«حادثه‌ای دیگر»، «سیازنگی» و «دو برادر» تولیدات ویدیویی و 90 دقیقه‌ای ایرانی نیز موفق به دریافت پروانه نمایش شده‌اند که در آینده نزدیک در دسترس مخاطبان قرار خواهند گرفت.

در زمینه سریال‌های ایرانی، مجوز سری بیست و یک «قهوه تلخ» و بازپخش سریال‌های تلویزیونی «سیب خنده»، «کلاه قرمزی 90‌» و «پایتخت» صادر گردید.

قسمت‌های ششم تا دهم سریال «فرینج» و نیز قسمت 73 تا 78 سریال «24» همراه با نقد و بررسی و تحلیل محتوایی آنها اجازه تکثیر و توزیع دریافت کردند.


منبع : خبر آنلاین

( تبادل لینک : برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سینما یک و آدرس cinema1.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما در سایت ما لینک خواهید شد)

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وب و مطالب آن متعلق به سینمایک مي باشد.