سینما یک(دانلود-عکس-اخبار)
سینما یک(دانلود-عکس-اخبار)
cinema1.fay.ir
نگارش در تاريخ چهار شنبه 12 / 2 / 1390برچسب:, توسط علي فراهاني و مسعود راهزاني |




 محسن تنابنده نویسنده فیلمنامه فیلم سینمایی "شیشه‌" به کارگردانی سیروس مقدم در این فیلم مقابل دوربین می‌رود.  فیلمنامه این فیلم توسط تنابنده نوشته شده و بازنویسی نیز توسط وی انجام می‌شود. این فیلم داستان دو معتاد است که مدام دچار توهم هستند که با توجه به جایگاه این افراد در جامعه موقعیت‌های طنز به وجود می‌آید. تهیه‌کنندگی "شیشه" برعهده سید جمال ساداتیان است و محسن تنابنده به عنوان یکی از بازیگران اصلی در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازد. این فیلم به زودی برای گرفتن پروانه ساخت ارائه می‌شود و تابستان کلید می‌خورد.

نوروز امسال مجموعه تلویزیونی "پایتخت" به کارگردانی سیروس مقدم با فیلمنامه‌ای از تنابنده و با بازی وی از تلویزیون پخش شد که مورد استقبال مخاطبین قرار گرفت.

محسن تنابنده بازیگر تحسین شده سینما و تئاتر برای بازی در فیلم‌های سینمایی "سنگ اول" به کارگردانی ابراهیم فروزش و "استشهادی برای خدا" به کارگردانی علیرضا امینی در جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین نقش مکمل مرد را به دست آورد.

وی بازی در فیلم‌های سینمایی "سن پطرزبورگ"، "زمهریر"، "چند کیلو خرما برای مراسم تدفین"، "هفت دقیقه تا پاییز" و... را در کارنامه دارد.



منبع : مهر

به روز شده در : يکشنبه 11 ارديبهشت 1390 - 15:11

( تبادل لینک : برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سینما یک و آدرس cinema1.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما در سایت ما لینک خواهید شد)

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وب و مطالب آن متعلق به سینمایک مي باشد.