سینما یک(دانلود-عکس-اخبار)
سینما یک(دانلود-عکس-اخبار)
cinema1.fay.ir
نگارش در تاريخ چهار شنبه 12 / 2 / 1390برچسب:, توسط علي فراهاني و مسعود راهزاني |



تکلیف فیلم فریدون جیرانی روشن شد
فیلم «جرم» و «قصه پریا» روی پرده می‌رود

 شورای صنفی نمایش در تازه‌ترین جلسه خود قرارداد اکران سه فیلم سینمایی را ثبت کرد. حبیب کاوش سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفت‌و‌گویی درباره جلسه روز دوشنبه پنجم اردیبهشت این شورا اظهار داشت: «با توجه به اینکه فروش «زن‌ها شگفت‌انگیزند» از کف تعیین شده پایین آمده، «مرهم» از روز چهارشنبه هفتم اردیبهشت جایگزین آن می‌شود.»  او ادامه داد: «فیلم «قصه پریا» ساخته فریدون جیرانی هم بعد از «مرهم» در گروه آزادی اکران خواهد شد و در این جلسه فیلم جایگزین «اخراجی‌ها 3» نیز تعیین شد.»

کاوش اظهار داشت: «بعد از پایین آمدن فروش «اخراجی‌ها 3» از کف تعیین شده فیلم سینمایی «جرم» ساخته مسعود کیمیایی جایگزین آن می‌شود.»

دیگر مصوبه شورای صنفی نمایش در جلسه اخیر صدور مجوز برای پردیس‌های سینمایی جهت نمایش فیلم‌های پرمخاطب در سئانس‌هایی غیر از سئانس‌های موظفی نمایش عمومی فیلم‌‌ها بود.

به نظر می‌رسد با توجه به فروش «اخراجی‌ها 3» و «جدایی نادر از سیمین» اکران آن‌ها تا سقف 10 هفته ادامه پیدا کند. همچنین تعدادی سالن نیز به سینماهای نمایش‌دهنده «برف روی شیروانی داغ» محمدهادی کریمی اضافه می‌شود.

«قصه پریا» ساخته فریدون جیرانی در جریان برگزاری جشنواره فیلم فجر در بخش نوعی نگاه پذیرفته شد و جیرانی ترجیح داد فیلمش در این بخش به نمایش درنیاید و همین موجب شد صحبت‌هایی در مورد توقیفی بودن فیلم منتشر شود. با این حال به دلیل تعیین گروه و زمان اکران فیلم تصور می‌شود دیگر مانعی بر سر راه نمایش این فیلم وجود ندارد.




  • به روز شده در : يکشنبه 11 ارديبهشت 1390 - 14:44


    ( تبادل لینک : برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سینما یک و آدرس cinema1.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما در سایت ما لینک خواهید شد)

    نظرات شما عزیزان:

    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه:






    تمام حقوق اين وب و مطالب آن متعلق به سینمایک مي باشد.