سینما یک(دانلود-عکس-اخبار)
سینما یک(دانلود-عکس-اخبار)
cinema1.fay.ir

 


هفته نامه فرهنگی هنری مشهور «ویلج وویس» در انتخاب های سینمایی خود در سال 2011، «جدایی نادر از سیمین» را در هر دو شاخه بهترین فیلم و بهترین فیلمنامه، در جایگاه دوم جهان معرفی کرد.

این نشریه معتبر نیویورکی که از 1955 منتشر می شود و یکی از جریان سازترین جراید فرهنگی آمریکاست، در نظرسنجی سالانه بزرگ خود از نزدیک به یکصد منتقد سینمایی، «درخت زندگی» ساخته ترنس مالیک را به عنوان بهترین فیلم سال 2011 و فیلم پرافتخار اصغر فرهادی را به عنوان دومین فیلم سال برگزید. در فهرست برگزیدگان «ویلج وویس» فیلم «کپی برابر اصل» ساخته عباس کیارستمی در رده چهارم قرار دارد و فیلم های « Melancholia» و «رازهای لیسبون» به ترتیب در رتبه سوم و پنجم، بعد از فیلم فرهادی قرار گرفته اند.

در فهرست برگزیدگان عرصه بازیگری نیز پیمان معادی جایگاه چهارمین بازیگر مرد نقش اصلی سینمای جهان را به خود اختصاص داده است. این در حالی است که اختلاف آرای او با نفر سوم یعنی گری اولدمن برای فیلم «جاسوس سرباز خیاط خانه به دوش» تنها 3 رأی است. در همین فهرست، جرج کلونی برای بازی در نقش اصلی فیلم «فرزندان خلف» فیلم اخیر الکساندر پین وهمچنین براد پیت برای «درخت زندگی» در رتبه های پنجم و ششم بعد از معادی قرار گرفته اند و بهترین بازیگر سال هم مایکل شانون برای فیلم «پناه بگیر» انتخاب شده است.

در تمام رشته های دیگر این نظرخواهی نیز «جدایی نادر از سیمین» در فهرست برگزیدگان حضور دارد. در زمینه بهترین کارگردانی، اصغر فرهادی در رده ششم، عباس کیارستمی در رده پنجم و ترنس مالیک در رتبه اول قرار گرفته اند و فیلمنامه «جدایی...» با یک رأی اختلاف نسبت به فیلمنامه «مارگارت»، دومین فیلمنامه برتر سال 2011 جهان شناخته شده است. در بین بازیگران زن نقش اصلی، لیلا حاتمی در رده پانزدهم دنیا برگزیده شده و بهترین بازیگر امسال از دید مجله «ویلج وویس»، آنا پاکویین برای «مارگارت» بوده است. در رده بازیگران مکمل زن نیز ساره بیات و سارینا فرهادی به ترتیب در جایگاه دهم و پانزدهم قرار گرفته اند و شهاب حسینی در بین بازیگران مرد نقش مکمل، نفر چهاردهم شده است.


 


( تبادل لینک : برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سینما یک و آدرس cinema1.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما در سایت ما لینک خواهید شد)

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وب و مطالب آن متعلق به سینمایک مي باشد.