سینما یک(دانلود-عکس-اخبار)
سینما یک(دانلود-عکس-اخبار)
cinema1.fay.ir

انصراف مجري «ماه عسل» واقعاً به درخواست طرفداران بوده است؟
احسان علیخانی به‌خاطر دوستدارانش از بازی در فیلم پوران درخشنده منصرف شد


 

احسان علیخانی مجری شناخته شده برنامه محبوب «ماه عسل» به خاطر دوستدارانش از بازی در جدیدترین فیلم پوران درخشنده انصراف داد.
پیش از این حضور مجریان تلویزیون در عرصه بازیگری را محسن افشانی، امین زندگانی، ناصر ممدوح، محمد سلوکی، ژیلا صادقی، فرزاد حسنی و رضا رشیدپور تجربه کرده بودند که به تازگی فیلم «در امتداد شهر» به کارگردانی علی عطشانی با بازی رشیدپور و حسنی نیز اکران شد.
البته حضور بازیگران در عرصه مجری گری را نیز نباید از یاد برد که حضور «حسن جوهرچی» در قامت مجری برنامه محبوب «ماه عسل» در ماه رمضان با واکنش های منتقدین روبرو گشت و بسیاری از مردم تقاضای اجرای این برنامه توسط آقای علیخانی را كردند که در نهایت بنا به درخواست پور محمدی مدیر شبکه سوم سیما این امر محقق شد.
 وی پس از مذاکره با آقای محمد صادق درودگر صاحب امتیاز و مدیر مسئول مجله اتفاق نو وسایت خبری اتفاق نیوز، در مصاحبه اختصاصی خود با سایت مجله اتفاق نو اعلام كرد به خاطر نظراتی که علاقمندان اتفاق نو در این سایت معتبر مطرح نموده و در همه تماسها از من خواسته اند که در فیلم پیشنهادی بازی نکرده و به دنیای مجری گری بیشتر توجه داشته باشم، برای مطالعه بیشتر به این پیشنهاد پاسخ منفی دادم و سعی میکنم در این خصوص با کارشناسان و دوستان خود مشورت نموده و در آینده به این موضوع حرفه ای تر بیاندیشم.
 وی از همه عزیزانی که حضور وی در سینما مهم بوده و از جای جای میهن عزیزمان نقطه نظرات خود را مطرح كردند تشکر كرد.

( تبادل لینک : برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سینما یک و آدرس cinema1.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما در سایت ما لینک خواهید شد)

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وب و مطالب آن متعلق به سینمایک مي باشد.