سینما یک(دانلود-عکس-اخبار)
سینما یک(دانلود-عکس-اخبار)
cinema1.fay.ir
نگارش در تاريخ شنبه 3 / 12 / 1389برچسب:, توسط علي فراهاني و مسعود راهزاني |

 

هدیه تهرانی با اشاره به این که برپایی مراسم فرش قرمز متناسب با جامعه ما نیست، گفت: به هیچ‌کس قول شرکت در مراسم فرش‌قرمز افتتاحیه فیلم هفت دقیقه تا پاییز را نداده‌ بودم 

در پی اظهارات نیما حسنی نسب مجری مراسم افتتاحیه فیلم هفت دقیقه تا پاییز ساخته علیرضا امینی که عصر 28 خرداد ماه در تالار ایوان شمس برگزار شد، هدیه تهرانی نقل قول‌های مطرح شده درباره بدقولی وی برای حضور در این مراسم را تکذیب کرد.

بنا بر این گزارش، در مراسم فوق حسنی نسب مجری مراسم، بارها از غیبت هدیه تهرانی گلایه کرد و از قول این بازیگر، از حضار به دلیل بدقولی وی عذرخواهی کرد.  

 

  

در این راستا، هدیه تهرانی طی تماسی اعلام کرد: «اینجانب به هیچ عنوان و به هیچ‌کس قول شرکت در این مراسم را نداده بودم».

وی افزود: «مردم خود بهتر می‌دانند که من معمولا در چنین مراسم‌هایی که با سروصدا و تشریفات خاص (همچون پیاده شدن از لیموزین و راه‌رفتن بر روی فرش قرمز و...!) همراه است، حاضر نمی‌شوم و اصولا این حضور را به دلیل عدم تناسب با شرایط روز جامعه، جایز نمی‌دانم.»

حسنی نسب مجری مراسم فرش قرمز هفت دقیقه تا پاییز در مراسم جمعه شب گفته بود: متاسفانه هدیه تهرانی جایی که قول نمی‌دهد، می‌رود و خود را دچار مشکل می‌کند اما جاهایی که قول داده و حضورش مشکل‌ساز نخواهد بود، حضور نمی‌یابد!


( تبادل لینک : برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سینما یک و آدرس cinema1.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما در سایت ما لینک خواهید شد)

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وب و مطالب آن متعلق به سینمایک مي باشد.